zondag 11 december 2011

give away! weekkwebbel Rudolf


Ken je het verhaal van Rudolf? Dat is een rendier met een lichtgevende neus. Vroeger lachten alle andere rendieren hem uit. Maar de kerstman vond het wel handig, zo'n rendier die hem kon laten zien waar hij vloog. En vanaf dat moment is hij een soort opper-rendier geworden van de kerstman. Juist door zijn lichtgevende neus! Rudolf heeft van zijn zwakte zijn kracht gemaakt.

Misschien heb jij ook wel iets waar je niet zo blij mee bent. Wat vind jij minder leuk aan jezelf? En wat is er waardevol aan? Wat geeft het je? Waar kan het jou of iemand anders mee helpen? Hoe kun jij van jouw zwakte je kracht maken?

Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar jullie krachten! En omdat ik hoop dat je er anderen mee gaat inspireren, verloot ik onder alle reacties een zelfgemaakte Rudolf-stempel. Je kunt een stempel verdienen door een hieronder reactie achter te laten met daarin je (schuil)naam en hoe jij je kracht kunt maken, of gemaakt hebt van je zwakte. Iedereen mag meedoen; grote mensen en kinderen of grote mensen voor hun kind.

Een extra stempel verloot ik onder diegenen die dit bericht delen op facebook, twitter of via je blog. Laat je me dat dan ook even weten via het reactie-formulier hieronder?

Op maandag 19 december laat ik op dit blog weten wie er gewonnen heeft. Kom dan dus even kijken of jij erbij zit, want dan heb ik je gegevens nodig. Dan kan ik je de stempel snel opsturen, zodat je al je kerstcadeau's en -kaarten ermee kunt gaan versieren.

Iedere week vind je hier een nieuwe weekkwebbel: luchtig kletsen met een beetje diepgang over waar je van baalt, wat je hebt meegemaakt, waar je van droomt of wat je bezighoudt. Meer weekkwebbels kun je vinden als je klikt op onderstaand label 'weekkwebbel'. Of bovenin, waar alle labels naast elkaar staan.