vrijdag 8 juni 2012

dertig-dagen-uitdaging

illustratie: http://www.yogag.org/shop.html

Ik ben eruit! Om meer balans te krijgen tussen hart, hoofd en handen ga ik de dertig-dagen-uitdaging aan met mezelf. Het idee is simpel: Denk aan iets wat je altijd al aan je leven toe wilde voegen, en doe dat. Dertig dagen lang. Zo merk je vanzelf of het voor je werkt. Meer info via dit korte, motiverende filmpje.

Om het haalbaar te houden ga ik dertig dagen lang deze 5 poses yoga-en. Moet wel lukken, toch? Ook heerlijk om samen met kinderen te doen, dus wie weet trek ik de kinderen uit de praktijk en de klas er ook nog in mee.

Ook iets voor jou, een 30-dagen uitdaging? Kies je eigen doel en geef het een kans. Waarom zou je 't laten? Deel je ervaringen bij mij op facebook. Ik zal het ook doen. Heb ik meteen een goede stok achter de deur.