vrijdag 28 september 2012

boekenpareltjesavond


Tot onze grote spijt moeten we de Boekenpareltjes-avond uitstellen. Wij zijn ervan overtuigd dat deze avond beter tot zijn recht komt bij meer aanmeldingen, zodat er veel interactie en herkenning tussen de deelnemers ontstaat. Binnenkort prikken we een nieuwe avond. Deel je ons enthousiasme? Hou dan de agenda, facebookpagina of twitter in de gaten. En zegt het voort!

 
Kinderboekenweek! Maar hoe zit het eigenlijk met de boeken over kinderen? De boeken voor de ouders?

Het wemelt van de opvoedboeken. In de vele gesprekken met ouders in de winkel bij Quist bespeurden ze dat ouders soms niet weten waar ze het zoeken moeten. In de kindercoachpraktijk Ekkomi merkte ik dezelfde behoefte op. Daarom bespreek ik regelmatig een boekenpareltje hier op mijn blog. We bundelen we onze krachten in een boekenpareltjes-avond.

Wij presenteren dan een mooie selectie boekenpareltjes, met de inhoud :
• emoties
• praten met je kind
• rust kunnen vinden
• dyslexie
• hooggevoeligheid
• slapen

Ik geef advies en laat je met al je zintuigen de principes van de boeken beleven. Het belooft een interactieve avond te worden, waarna je thuis praktisch aan de slag kunt.

Dit alles vindt plaats in het sfeervolle café Helene, onder het genot van koffie en een stukje zalige taart. Na afloop drinken we een glas wijn. Dan is ook nog ruimte voor het aanschaffen van de besproken boeken en individuele vragen aan de mij.

 Deze avond kost €12,50 koffie, taart en wijn inbegrepen. Kaartjes zijn te koop bij Quist, Fortuinstraat 24, 4611 NP Bergen op Zoom. Reserveren kan ook via mail: matty@ekkomi.nl. Ik vind het leuk als je dit berichtje doorstuurt naar anderen geïnteresseerden. Je kunt ook eens op mijn facebook-pagina kijken en liken. Dan krijg je een paar keer per week een leuke link, quote of tip in je tijdlijn.