woensdag 23 januari 2013

schatgraven in de Educare

Ken je het blad de Educare al? Sinds een paar jaar ben ik er lid van, het is een blad vol inspiratie voor ouders, leerkrachten en iedereen die met kinderen werkt. Het gaat vooral om het zoeken naar manieren om kinderen op een prettige manier te laten worden wie ze zijn. Maar ook hoe je goed contact met kinderen kunt krijgen en bergen met ideeën om met kinderen te gaan doen, binnen of buiten. Bere-interessant dus, dat snap je.

Sinds iets meer dan een jaar ben ik niet alleen een trouwe lezer van dit heerlijke tijdschrift, maar schrijf ik er ook voor. Het katern, de vier midden-pagina's, zijn van mijn hand. Alleen de tekst dan hoor, de eer voor de plaatjes gaat weer naar een aantal anderen. En het is steeds weer een genot om de Educare in de brievenbus te krijgen, het plastic eraf te scheuren en te zien hoe mijn artikelen er 'ín het echt' uitzien. Best trots ben ik erop! Kijk maar eens:






Daar word je vast nieuwsgierig van! Toch? Voor een linkje naar het nieuwste katern, van jan 2013, moet je hier maar eens klikken. Alle andere katernen kun je hier vinden. Maar als ik je een goede raad mag geven: word gewoon lid van dit blad, of vraag op zijn minst een proefnummer aan! Dan zie je vanzelf dat dit echt iets voor jou is. En kom ook eens langs op facebook, daar heb ik allerlei leuke dingen voor je klaarstaan.