donderdag 5 januari 2012

fietssprankel-give-away

Ga je mee sprankelen met je kind? Want wie een sprankel uitlokt, maakt extra endorfine aan. En dat activeert dan weer het beloningscentrum in je brein. Hup, sprankelen dus!

Deze sprankel is voor de fietsers. Met een lief kaartje aan zijn stuur, en daardoor een glansje in zijn hart, zal de fietser zichzelf nog net iets sterker een weg banen door de regenbuien en windstoten. Dat kan hij in deze barre tijden vast goed gebruiken. Krabbel wat liefs op een briefje, in beeld of in woord en hang het aan iemands fiets. Ga dan stiekem  om een hoekje wachten tot de fietser terug komt. Een soort belletje trekken, maar dan anders.

Omdat ik je graag met je kind aan aan het sprankelen wil zetten, geef ik het sprankelpakketje weg: 8 beeldige kaartjes, kant en klaar geleverd met touwtjes. Je hoeft ze alleen nog te bekrabbelen. Dit sprankelpakketje verloot ik onder Vrienden Van Ekkomi op facebook. Klik hiernaast op de vind-ik-leuk-knop en je dingt vanzelf mee naar de prijs. Een tweede sprankelpakketje verloot ik onder wie al Vriend Van Ekkomi is. Laat dan op facebook weten dat je meedoet met de give-away. 
Op woensdag 11 januari laat ik op dit blog weten wie er gewonnen heeft. Kom dan dus even kijken of jij erbij zit, want dan heb ik je gegevens nodig. Dan kan ik je het sprankelpakketje snel opsturen, zodat je lekker aan de slag kunt.  


Oja, trouwens, kwam de tegeltjeswijsheid-sprankel opgroeien in verbondenheid jou ook al zo bekend voor..?