woensdag 9 november 2011

true colors


Na de weekkwebbel nu een muziekparade-berichtje over kleuren. Cindy Lauper heeft mij nooit veel gedaan. Totdat ik eens een keertje echt luisterde. True Colors trof mij recht in mijn hart omdat ik ieder kind toewens dat er iemand is die zijn kleur ziet.

Onder opvallend of juist onopvallend of misschien lastig gedrag zit een kind met zijn allereigenste kleur verborgen. Zet het kind in zijn kracht door die bijzondere kleur te ontdekken en in te zetten bij het oplossen van problemen. Het kan trouwens soms ook al genoeg zijn om te laten merken dat je het kind ziet met al zijn kleuren . Want gezien worden, dat willen we toch allemaal?

I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
True colors are beautiful,
Like a rainbow